Śledź nas:

Dołącz do użytkowników iSanok.pl - Załóż konto   |   Zaloguj się
Redakcja  |  05.12.2017

Google Tag Manager – zalety użytkowania

Zarządzanie tagami na stronie internetowej to jeden z najistotniejszych procesów w pozycjonowaniu i optymalizacji serwisów www. Warto korzystać z narzędzi, które w tym zakresie udostępnia Google, gdyż pozwala to na jeszcze szybsze i dużo łatwiejsze obsługiwanie tagów na stronach internetowych. Istnieje wiele powodów, aby korzystać z menedżera tagów Google – przedstawiamy najważniejsze z nich.

Wykorzystując tagi na stornach internetowych i w aplikacjach mobilnych możemy znacznie łatwiej i szybciej przeglądać zasoby internetu. Google Tag Manager jest rozwiązaniem, które pozwala na szybką implementację zestawu (kontenera) tagów, które powinny zostać uruchomione w przeglądarce internetowej użytkownika, dzięki czemu poszczególne strony i aplikacje ładują się sprawniej i działają prawidłowo.

Łatwe i darmowe rozwiązanie

Google Tag Manager jest rozwiązaniem, które nie wymaga od nas zaawansowanej wiedzy informatycznej. Prostota obsługi oraz darmowy charakter powodują, że aby skutecznie zarządzać tagami na stronach www, nie trzeba być specjalistą IT. Pozwala to również na szybsze wdrażanie rozwiązań, z uwagi na brak konieczności oczekiwania na implementację tagów przez webmastera. Z kolei darmowy charakter narzędzia pozwala optymalizować koszty pozycjonowania i optymalizacji stron www, co ma duże znaczenie zarówno w przypadku małych i średnich stron www, jak i wielkich przedsięwzięć internetowych.

Menedżer tagów Google doskonale sprawdza się w przypadku porządkowania tagów oraz ich modyfikacji. Rozwiązanie to pozwala na migrację tagów bez ryzyka utraty informacji wykorzystywanych wcześniej. Dodatkową korzyścią, płynącą z użytkowania menedżera tagów jest fakt, że za jego pomocą możemy implementować różnego rodzaju tagi – nie tylko te pochodzące od Google. Menedżer tagów daje także możliwość implementowania własnych tagów o niestandardowym charakterze.

Szybka implementacja tagów na koncie

Korzystając z Google Tag Managera, możemy w łatwy i szybki sposób zarządzać tagami zaimplementowanymi na poszczególnych stronach. Wszystko za sprawą prostej i bardzo intuicyjnej organizacji konta menedżera tagów – zazwyczaj jedno konto wystarczy, by w pełni pokryć zapotrzebowanie jednego użytkownika/firmy. Dostępna jest także opcja multikonta. Adresowana jest ona zarówno do agencji reklamowych, jak i do obsługiwanych przez nie klientów, którzy udzielają agencji dostępu na kilku możliwych poziomach.

Google Tag Manager może być wykorzystywany zarówno na stronach www, jak i w aplikacjach mobilnych. Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że w przypadku aplikacji, narzędzie daje możliwość wprowadzania zmian nawet po pobraniu aplikacji przez użytkownika. Więcej o Google Tag Manager znajdziesz na: https://www.internetum.com/google-tag-manager/

Dodaj komentarz
Zaloguj się lub załóż konto, aby móc śledzić swoje komentarze.

Artykuły promowane

12 lipca 2017 r. rozpoczął się ogólnopolski plebiscyt Gala Branży Weselnej 2017...
Czy nadal zdarza Ci się uronić łezkę, oglądając Śniadanie u Tiffany’ego z...
Nowoczesna toaleta to coś o czym marzy dzisiaj chyba praktycznie każda Pani domu....
Kręte uliczki francuskich miasteczek wprowadzają każdego turystę w niepowtarzalny...
Za nami coroczny piknik rodzinny organizowany przez spółkę ADR Polska, będącej...
Błyskawicznie, bezpłatnie i z zyskiem? Oto idealna sprzedaż. Co zrobić aby każda...

Kalendarium

/ Grudzień 2017
PN WT ŚR CZW PT SOB ND
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Copyright © 2013 iSanok. Wszelkie prawa zastrzeżone.
realizacja i CMS: omnia.pl